4/9 Utställning Tierp

I söndags var det dags för utställning igen. Två samojedvalpar var anmälda och Picasso blev BIRValp! I finalringen skötte han sig inte för fem öre. Galopperade och hade bara sk*t roligt rent ut sagt. Men vad gör det?! Jag spelade med och han tyckte bara att det var ännu roligare!

Han är trots allt bara fyra månader, och då känner jag att han får göra lite som han vill. I slutänden tror jag att jag tjänar på det. Jag har hellre i slutänden en vuxen hund som tycker att det är hur roligt som helst med utställningar, och då får man ta att det är lekstuga ibland när dom är valpar. :)
Kritiken - Tilltalande hanvalp med utmärkta proportioner. Välformad skalle och nosparti. Ännu något mjuka öron. Fin hals, överlinje och svansansättning. Goda vinklar. Behöver utveckla sin bröstkorg. Välgående för sin ålder. Bra päls.
HP - BIRvalp
Domare - Samuel Carlid

Bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0