Hektisk höst

Mycket har hänt sen sist, och nu har jag äntligen tid att uppdatera igen! Hösten har varit otroligt hektiskt, men även otroligt rolig och händelserik! Men nu börjar det lugna ner sig, jag har insett att man inte kan göra allt och därför valt bort några saker som jag egentligen tänkt åka på. Både jag och hundarna behöver lite vila tror jag.

Den 5-6 oktober tog jag flyget till Malmö för att gå på obligatorisk träff på kursen jag läser, användning av hund i vård och socialt arbete. Två dagar fullspäckade med förläsningar och trevlig människor! Supertrevligt. I början på december gör jag om samma resa igen!

Den 7 oktober var det så dags för utställning i Arboga. Mer om hur det gick i ett separat inlägg.

Och helgen som var annordna vi Samojedträff i Fjällnora. Även det skriver jag mer om i separat inlägg. :)

Annars då? Plugget har tagit en hel del tid såklart, så även all planering runt samojedträffen vi annordnade i helgen. Att ro runt allt på endast tre personer är tufft, det är bara att konstatera. Men folk verkar vara nöjda och det är ju huvudsaken.

Tillråga på allt så har jag även gått och fått ryggskott. Sådär lagom till helgen som var. Är det inte underbart?! Men efter att ha tryckt i mig allt möjliga piller, så tog jag mig iallafall upp ur sängen och kunde vara där hela helgen och hjälpa till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0