Spårkurs

För cirka en vecka började spårkursen som jag och Arrac ska gå under hösten! Riktigt kul är det och Arrac är superduktig! :)

Vi började med spår på fält (läs kohage med en massa koskit i). Två spår på ca 60 meter var och det var inget problem för honom! Första spåret gick bra och andra spåret gick riktigt bra. Min duktiga kille! Efter det bar det ut i skogen för två nya spår på ca 60 meter var. Första spåret gick även här jätte bra. Ibland svår terräng och ibland lite lättare, men det var inget problem. Sista spåret för dagen så märktes det att han hade blivit trött och det gick inte alls lika bra som de tre första, men vi tog oss runt och Arrac var nöjd och glad när vi åkte hem. :)

Tyvärr så kommer vi troligtvis missa två av fyra gånger.. Då jag/vi helt enkelt är uppbokade på annat i stort sett varje helg hela hösten. Jag har försökt övertala pappa att gå på spårkursen med Arrac på söndag när jag är borta med Picasso.. Vi får se om han nappade på det eller inte. ;) För då behöver Arrac bara missa en gång av fyra.. Vi håller tummarna!

Forsättning följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0