Hundgården

Igår (söndag) åkte vi till hundgården med Arrac för att träffa Orava och Scrat som är två Eurasier som vi har träffat på en del utställning och så. Tyvärr så gick inte Arrac och Scrat ihop då inte Scrat inte alltid gillar andra hanar. Men Arrac och Orava lekte mycket! Riktigt kul!

Idag var jag i hundgården igen med Mathilda och det vart inte riktigt lika lyckat. Orkar inte gå in på detaljer om vad som verkligen hände, men det finns mer att läsa på Mathildas blogg. Jag blir så förvånad att 60plusare kan bete sej sådär. Beter er som vuxna för i helvete! Till om med jag som inte ens är tjugo år klarar det bättre än personerna i fråga. Att mobba ut och gå och snacka skit om mej och min hund bara för att inte deras hund klara av Arrac, så gör man inte!! Arrac undviker hunden i fråga och går omvägar när han ser honom medans det är den som vill skapa bråk och går efter Arrac. Tyvärr så är det ju också så att dom som inte vet något om hundar går på all skit som människorna i fråga sprider.. Idioter var ordet!!

Dom som har träffat Arrac vet att han är världens snällaste och skulle inte göra någon illa. Det är det viktigaste, men jag blir ju ändå såklart ledsen när falska saker sprids om min hund som han absolut inte förtjänar.

Kommentarer
Postat av: Johanna Haglund

Strunt i ryktet, gå dit och bevisa istället hur jäkla bra ni är!

2010-05-03 @ 19:29:07
URL: http://johannahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0