6/5

Min hund har hyss för sej!!

Jag hade öppet ut på baksidan så att han kunde springa fritt ute på gården. Staketet är så lågt så att han lätt hoppar över, men jag tänkte att jag skulle ge honom en chans och kolla om han kanske inte hoppar. 

Jag var inne ett tag och kände att det var dags att gå och kolla vad han höll på med. Så kom jag ut och ingen hund inom synhål. Så kollade jag inne och ingen hund där heller. Då började jag bli lite orolig och gick ut en gång till och kollade. Och då ser jag honom komma hur glad som helst på grannars tomt.

Det konstiga är att åt det hållet han kom ifrån så har vi satt högt kompostgaller som han inte kan hoppa över. Men ändå så var han där. Undrar vilka äventyr han har varit på när jag var inne.. Han måste ha hoppat över på ett annat ställe och lyckats komma runt på något sätt..

Kommentarer
Postat av: Johanna Haglund

Hahaha! :)

2010-05-06 @ 15:44:34
URL: http://johannahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0