Kurserna jag sökt

Som jag skrev igår så har jag sökt några kurser tills hösten. :)

- Hundens evolution, genetik och beteende (Stockholm)
- Hundens beteendebiologi 1 (distans)

Kommer även att söka något som heter Hundskötare (distans) där dessa ämnen ingår:

Anatomi
Etologi och raskunskap
Inlärningspsykologi
Hundvård
1:a hjälpen och enklare hundsjukvård
Kost, motion och stress
Aktivering
Juridik och djurskyddslagstiftning
Problemhundar
Kundbemötande

Jag hoppas verkligen att jag kommer in på någon av dessa. Speciellt det sista hundskötare som verkar var lite av varje. :)

Det finns även en kurs som börjar till VT-2011 som jag är sugen på att läsa som heter Hund - avel, utfodring och hälsa. Men det är ju inte ansökning på det förrens i höst. Så det finns tid kvar.

Vi får se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0