24/4

Dagen började med att jag åkte och jobbade några timmar. Och mamma och pappa var så snälla så dom gick ut på en långpromenad med Arrac och Mynta. :) När alla hade kommit hem igen så åkte jag med hundarna till Lejonbols. Mynta skulle lämnas tillbaka för den här gången och Arrac skulle badas. Det har varit riktigt mysigt att ha Mynta här och vi hoppas att det blir fler gånger. :) Arrac har gått stolt som en tupp brevid henne när vi har varit ute på promenader.

När jag hade badat klart Arrac så satt jag in honom i bilen och jag gick och hälsade på valparna igen.. Det är alltid lika svårt att slita sej därifrån.. Här ska ni få se varför..








Arracs brorsa Elvis. Och nog är dom lika..









Här kommer även några bilder på Arrac och Mynta från idag. :)






Kommentarer
Postat av: Lena

Underbara juveler allihopa! Kram

2010-04-25 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0