23/4

Hos Arracs uppfödare så var det som vanligt riktigt trevligt! Vi gick på promenad med Arrac, Elvis och Mozart. Hundarna fick springa lösa om leka. Såklart roligt för dom. När vi kom tillbaka från promenaden så fick Arrac stanna ute med några av Evas hundar medans jag gick in och kollade på valparna. Hur söta som helst var dom såklart och man ville helst ta med sej alla hem samtidigt..

Men istället för att åka hem med en valp så åkte jag hem med en extra hund ändå.. Haha, så det kan gå.. Nej då, ska tillbaka till Eva imorgon för att bada Arrac så då passade det sej att jag lånade hem en av Evas hundar tills imorgon när jag ska tillbaka. Alltid bra med lite social och miljöträning. :) Det var lilla Mynta som fick följa med hem ett litet tag. :) En hur snäll tik som helst som älskar att bli klappad. Hon kryper runt i soffan och vill gosa med alla som kan tänkas gosa med henne.. För övrigt så är Mynta den tiken som jag hjälpte Eva att ställa på Stora Stockholm nu i vintras.

Bilder kommer förhoppningsvis imorgon. :)
God natt, ska upp tidigt och jobba imorgon så det är dags att gå och lägga sej.

Kommentarer
Postat av: Johanna Haglund

Jag vill har bilder på valpar och Mynta! :)

2010-04-24 @ 08:46:22
URL: http://johannahaglund.blogg.se/
Postat av: mathilda, max o ludde

vill också se valpbilder! :D

vad kul för dig att du lånade hem mynta, då får du känna på hur det känns med två samojeder!

2010-04-24 @ 19:20:15
URL: http://thefetchers.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0