13/4

Jag och Arrac har varit hos Mathilda med hundar två dagar i rad nu och tränat och pratat massa hund. :)
Alla killarna är så duktiga! :) Idag passade vi även på att ta lite bilder på dom ute i det fina vädret. Dom kommer upp senare här på bloggen! Förhoppningsvis så kommer det även en film upp på mej och Arrac när vi tränar.. Får se hur det blir med det.

Idag så har Mathilda också hjälpt mej och fixat så att jag har sökt några kurser tills hösten. Eftersom att jag inte riktigt vet vad jag vill göra då. Plugga eller jobba, så är det lika bra att söka. :) Man kan ju alltid tacka nej. Dom kurserna är jag har sökt är inriktade på hund. Såklart? Haha. Kan skriva mer om dom imorgon.

Nu är det dags att sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0